به وبلاگ جفنگ خوش آمدید

یار اگر نادان باشد تنهایی بهتر است خطای این گفته را گزارش دهید

به وبلاگ جفنگ خوش آمدید

یار اگر نادان باشد تنهایی بهتر است خطای این گفته را گزارش دهید

پ نه پ

سرکلاس معلم موضوع نشا داده واسه هفته بعد. دوستم میگه: این واسه هفته بعده؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ باید فردا برای کلاس ریاضی بیاریش.

من و داداشم با ماشین رفتیم توی یه خیابون که از شانس ما خیابون رو کنده بودن داشتن لوله گاز کار میذاشتن من پیاده شدم تا به داداشم فرمون بدم که دور بزنیم یه ماشین نزدیک میشه میپرسه : آقا ببخشید دارن گاز کشی میکنند؟ پـَـ نـَـ پـَـ کوه ریزش کرده منم دارم پیراهنمو در میارم که آتیش بزنم جلوی ماشینارو بگیرم.

رفتم تست تاتر یارو گفت یه ترانه بخون، به این فکر میکردم که چی بخونم، یارو گفت داری فک میکنی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ این قسمت خالیه اول نواره الان شروع میشه!



دستمو به حالت میدون میچرخونم تاکسی وایساده میگه میدون ؟ پـَـ نـَـ پـَـ گفتم وایسا دورت بگردم.



یارو یه جوری روی صندلی مترو نشسته که جای سه نفرو گرفته ، رفتم سمتش که بشینم ، میگه میخوای بشینی؟ پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ببینم اگه ناراحتی برات بالش بزارم .


به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟  گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فوت کن , قطع کن.

سر کلاس کیفمو گذاشتم ردیف جلو برای دوستم جا گرفتم.  طرف اومده میگه: جا گرفتی؟! پـَـ نـَـ پـَـ نگران بودم کیفم ار این پشت، تخته رو خوب نبینه !!

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:52

مرسی خیلی شیرینی مثل شکلات

مرسی عزیزم.

محبوبه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:47

خیلی خندیدم بووووووووووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد