به وبلاگ جفنگ خوش آمدید

یار اگر نادان باشد تنهایی بهتر است خطای این گفته را گزارش دهید

به وبلاگ جفنگ خوش آمدید

یار اگر نادان باشد تنهایی بهتر است خطای این گفته را گزارش دهید

اینو حتما بخونید....

سلام بچه ها من میخام از دلتنگیهام واستون حرف بزنم تو رو خدا  نگید که حوصله خوندنشو ندارید

میدونید چیه دیگه خسته شدم میپرسی از چی؟از این روزای تکراری میگیم امروز و دیروز و فردا ولی همش عین دیروزه دلم میخواد فردای جدید بیاد یه اتفاق خوب بهم خبر بدن خبر یه اتفاق تازه یه اتفاقی که بهم روحیه بده شاید واسه شما همه چیز سر جاش باشه ولی واسه من هیچی سر جاش نیست هی به خدا توکل میکنم ولی انگار اون اتفاقی که نباید بیفته می افته اما زیادم نا امید نیستم همین که شما بهم سر میزنید کلی خوشحال میشم مثل اینه که میخواید یه خبر خوب بهم بدید نمیدونم با این حرفم موافقید یا نه؟بعضی وقتا اگه همه دورت باشن اگه هیشکی تنهات نزاره حتی اونی که دوسش داری همیشه پیشت باشه اما یه وقتایی هست که احساس تنهایی میکنی انگار که هیشکیو نداری همه اون آدما برات مثل یک دیوار سخت میشن دیگه نمیخوام وقتتونو بگیرم ببخشید اگه ناراحتتون کردم فقط میخاستم رو دل نشه شایدم....................

نظرات 6 + ارسال نظر
کیمیا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:55 http://faghat-dar-iran.blogfa.com

salaaaaaam
mr30 ke khabaram kardi
bebakhshid ke dir sar zadam akhe kheili vaghte webam niomadam
rast migi bazi moghe ha kheili dorobare adam pore bazi mogheha kheili ......
fek konam vase hame roza tekrarie
be omide upe dobare
byebye
:-h

سلام کیمیا جان ممنون که بهم سر زدی بازم میگم این حضور شماست که به من دل گرمی میده ممنون.

میلاد نویدپور پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:50 http://baghebibarg.blogfa.com

سلام
من مه عادت دارم
ولی دلم به حال یکی خیلی می سوزه
خدا
باورت می شه؟
از همه تنها تره

سلام به امید اینکه خدا هیشکی رو تنها نزاره.

سعیده پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:31

مرسی زهره جان وبلاگت خیلی قشنگه و بی
شتر قالبت

مرسی سعیده جون ک بهم سر زدی.

دوست جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 http://omidnoori.blogfa.com/

سلام
این یک احساسی که اکثر ا در بعضی مواقع همه با اون مبتلا میشند اما موقتی هست .
تشکر به خاطر لینکتون . من هم با نام جفنگ لینک میکنم

سلام از حضور گرم و بیان صمیمانتون ممنون.

سارا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:21 http://z-f-h.blogfa.com

ای بابا زهره حقاکه خودتم جفنگیادختر این چرت و پرتا چیه؟دیگه نظرنمیدم ناراحت شدم

این واسه این بود که شما به من دل گرمی بدید.

مهدی پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:13

سلام آره راس میگی ولی آدم به نظرمن اگه پیش اونی که خیلی خیلی خیلی دوسش داره باشه اون براش جای همه رو پر میکنه چون یه جور انرژیه که هچ جایی پیدا نمیشه راستی میشه تو وبلاگت خوب عشقو تعریف کنی؟ خیلی ممنون از وبلاگ قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد